Jesteś tutaj: Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Goldly Boutique produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


Zwrot w 4 krokach:

1. Wypełnij formularz zwrotu.

2. Spakuj starannie paczkę i dołącz do niej paragon oraz wypełniony formularz zwrotu w wersji papierowej.

3. Odeślij paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera na adres: 

Goldly Boutique Monika Marcisz
ul. Marii Konopnickiej 76a
44-370 Pszów

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

  • Koszty dostawy pokrywa Klient.
  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone.

Pobierz formularz zwrotu klikając tutaj

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji towar należy odesłać wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

Goldly Boutique Monika Marcisz
ul. Marii Konopnickiej 76a
44-370 Pszów

  • Reklamowane produkty powinny być czyste.
  • Produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone.
  • O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Pobierz formularz reklamacyjny klikając tutaj.

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl